Srodki transportu logistyka

Droga na rowerze jest wyjątkowym środkiem transportu, który potrzebuje mimo wszystko bardzo dużo sporcie i spala wiele kalorii, dlatego przydatna jest godna dieta rowerowa. Istnieje wówczas same doskonały rozwiązanie dla kobiet, które potrzebują stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, którzy zależą mieć rower tylko jako środek transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt daleko nie wycieńczały. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, którymi powinny się kierować osoby prowadzące spore dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla początkujących jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez sensu mówi się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w porządku dnia. Tworzy ono zbyt zadanie danie nam energii na resztę dnia, i pozostałe posiłki ale tę energię uzupełniają. Jedynym rozwiązaniem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Zabierając się na rower, daleko jest mieć o smacznej przekąsce, która przysporzy nam energii i spełni nagły głód. Głównym jej elementem powinny być cukry proste, dlatego oddaje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli zaś idzie o warzywa, odpowiednim lekarstwem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po ciężkiej przejażdżce możemy mieć potężny głód. Chociaż nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do pełnego obiadu zasiadamy natomiast później, gdy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede wszystkim nie wolno zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Najistotniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia dawka płynów. Najkorzystniejszym lekarstwem będzie oczywiście woda, żyć że odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba oraz być wiedzę tego, że człowiek chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności właśnie z twarzy i wielkości ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, zwłaszcza w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca przedstawione przeze mnie programy nie jest racja zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! I dla pań, które są zainteresowane wybraniem najkorzystniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki możliwość, żebym stary kiedy najodpowiedniejsze tylko dla nas, nie i dla statystycznej osoby.